Online booking

Klinik system til online booking med sms og email-påmindelser. Mobilvenlig løsning med kalender-/bookingsystem der tilbyder 24/7 tilgængelighed for klienter.

Henning fra HandsOnBooking Dit Klinik System

Klinik system til professionelle behandlere og terapeuter

Nem og enkelt bookingsystem

Glem alt om teknikpanik og se frem til tidsbesparelse hver dag.

Du får et nemt og enkelt bookingsystem.

Vi har lyttet til dine kollegaer.

Systemet er udviklet i samarbejde med terapeuter og behandlere,
specifikt til dig og dine klienter.

Fokus på brugervenlighed og automation af administrative opgaver.

Alt er samlet et sted. Kalender, sms og email påmindelser, journalføring, kasse, betaling, fakturering, sikkerhed samt app til tablet og mobil.

Du slipper for at logge ind, og opdaterer informationer, i flere systemer.

Sikkerhed og krypteret på HandsOn Booking

Sikkerhed

Alle journaloplysninger er krypteret og lever op til gældende regler (GDPR). Email kommunikation er krypteret. ​Nemt at overholde reglerne omkring personfølsomme data og indhente samtykkeerklæringer.

HandsOn Booking med Journalføring

Journalføring

Opret fleksible journaler på dine kunder eller klienter.
​Tilføj hurtigt personlige kommentarer til evt. dokumentation.
Journalpunkter kan overføres til faktura med et klik.

Kalender funktion hos HandsOnBooking

Kalender

Farvesymboler giver et nemt overblik over aftaler og arrangementer.
Journaler og kurser er tilknyttet kalenderen.
Du kan nemt holde styr på historikken.

Det får du naturligvis med HandsOn Booking

Ingen binding

Opret dig uden kreditkort
30 dage uden beregning
Stop når du vil, ingen opsigelse

Fri support

Mandag til fredag
9.00-17.00
Dansk support

Løbende udvikling

Vi lytter til dine ønsker
Nye funktioner hver år
Altid bruger venligt design

Se hvad andre siger om HandsOn Booking

Er du en af nedenstående brancher?

Faggrupper

Kliniksystemet er for dig hvis du er

Journalføringspligt

Kliniksystemet er for dig hvis du er

Online klinik system
Online Booking. Gennemgang af funktioner. Uge med overblik over hvorfor klienten har bestilt tid

HandsOn Booking

Kliniksystemet HandsOn Booking er bygget i tæt samarbejde med behandlere, terapeuter og sundhedsfagligt personale. 

De alle været med til at definere hvad systemet skulle kunne og hvordan det skulle se ud. Deres tanker, behov og ønsker er alle samlet et sted, for at gøre hverdagen nemmer for dig der vil bruge tiden på dine klienter.

Systemet er bygget ud fra erfaringer og ønsker fra klinik verden og ikke set fra en udviklers vinkel. Det sikre dig den bedste brugervenlighed.

Hvad koster et bookingsystem

…uden skjulte omkostninger eller gebyrer

Priserne på bookingsystemer varierer meget, alt efter hvad du skal bruge af funktioner.  Alt efter hvor mange brugere du skal have på din licens så kan det også øge prisen på bookingsystemet.

HandsOn Booking har gjort det nemt og overskueligt.

Din pris er 149 kr pr måned + moms

Du kan tilmelde dig uden kreditkort, uden løbende abonnement og uden binding.

Det bedste klinik system til behandlere

Få alle funktioner med i systemet fra dag 1. 
Test om systemet er noget for dig – før du beslutter dig til at betale for næste måned. 
Du kan opsige aftalen lige når du vil og så skal du ikke betale flere regninger

HandsOn Booking
Pro

Prøv det i 30 dage
for 0 kr
kr 149 pr måned + moms
  • Dansk Bookingsystem

Dansk Bookingsystem

Funktioner i online booking systemet

Når du skal bruge et online booking system, er der mange funktioner du har brug for. HandsOn Booking ved hvad du har brug for og derfor er systemet fyldt med relevante funktioner til lige netop din branche

Det praktiske du bør vide

Når du tilmelder dig HandsOn Booking så får du omgående adgang til dit eget kliniksystem. Nu kan du oprette ydelser, kalender med dine åbningstider, klienter, journaler… ja alt hvad du har brug for.

Når der er gået 25 dage så får du en mail om at din gratis periode er ved at udløbe. Hvis du vil fortsætte så kan du tilmelde dig automatisk betaling. Hver måned trækkes penge fra dit kreditkort.

Når du ikke vil bruge systemet mere så opsiger du aftalen og træk på kreditkortet stopper. 

Det kalder vi abonnement uden binding… Prøv det… du har intet at miste.

Sådan ser den online kalender med uger ud

Her får du et lille kig ind i hvor nem den, online kalender med uger, virker.

Nogle af alle systemets funktioner

Dansk Support

24/7 Mail support
Alle hverdage
9.00-17.00 Telefon support

Kalender

Komplet kalendervisning til planlægning
Vis de ledige tider til klienterne
Variabel tids bestilling

SMS påmindelser

20 Gratis sms påmindelser pr måned.
Herefter koster sms påmindelser
50 øre pr stk + moms

App

Hele dit system samlet på 1 app
Hvor du kan styre alle funktioner
uden ekstra gebyr

Betaling

Opret nemt faktura i systemet
eller modtage betaling i klinikken
inklusiv betalings terminal

Nyhedsbrev

Send alle de nyhedsbreve du vil,
direkte fra systemet til dine klienter
uden ekstra gebyr

Journalisering

Lovpligtige journaliseringssystem
Upload billeder til journalen
Journalen låses efter 24 timer

Kursushåndtering

Afhold fysisk eller online kursus
1 til 1 eller i hold
opret ventelister

Online booking

Lad dine klienter bestille tid online
Klienter kan selv ændre deres tider
24/7

Drag and drop

Træk og slip
Mange funktioner lavet til tidsbesparelse
Nem og hurtig tilpasning

Flere brugere

Opret 1+5 brugere i dit system
Tildel forskellige roller
Ejer, medarbejder, bogholder

Regnskabs integration

Integrering med Dinero
Overfør regnskabsdata med 1 klik
Spar tid på bogføring og regnskab

Nem flytning af filer

Du kan nemt flytte fra et andet system
til HandsOn Booking ved hjælpe af csv fil
Udførlig guide til hvordan du gør

Video vejledninger

Du får adgang til hjælpe videoer
Du kan finde online hjælp hele døgnet
Indtalt på Dansk

30 dages prøveperiode

24/7 Mail support
Alle hverdage
9.00-17.00 Telefon support

FAQ

Du kan starte i dag og teste systemet af i 30 dage. Faktisk kan du oprette dig nu og modtage bookinger når du har oprettet din klinik og dine ydelser samt åbningstider. Så kan du bruge hele systemet de næste 30 dage uden at betale for det.

Det koster 0 kr. og komme i gang med at teste systemet af i 30 dage. Du skal indtaste dine firma info, samt mail og dit navn. I de første 30 dage kan du sagtens bruge systemet fuldt ud, til rigtige bookinger.

Nej du behøver slet ikke hive dit kreditkort op af lommen for at starte prøverperioden.  Du opretter dig bare i systemet med dine informationer og så har du adgang til hele systemet herefter.

Nej slet ikke. 25 dage efter du har oprettet dig så får du en mail om at din prøveperiode er ved at udløbe. Hvis du gerne vil fortsætte så kan du tilmelde dig automatisk betaling. Hvis du ikke vil fortsætte så gør du ikke noget og din konto og alle data du har indtastet blive slettet automatisk 30 dage efter prøveperiodens udløb. Du kan ikke bruge systemet efter de 30 dage, med mindre du tilmelder dig automatisk betaling.

Ja, selvfølgelig kan du det. Supporten er tilgængelig for dig på de samme vilkår som hvis du var betalende bruger. For os er det vigtigt at du prøver hvordan hele vores system virker inden du beslutter dig for at fortsætte. 

LIGE NU og resten af 2025 kan du oprettet dig selv + 5 brugere. for kun 149 kr + moms pr måned. Det vil sige at det koster 3 kr pr dag hvis det kun er dig selv der skal have en bruger til systemet eller 83 øre pr bruger pr dag, hvis du har dig selv + 5 ekstra brugere  systemet.
Hvis du har brug for flere brugere så koster det 99 kr + moms pr bruger pr måned

Ja. Du kan bruge alle funktioner som det passer dig i hele prøveperioden. Når prøveperioden er slut og du tilmelder dig automatisk betaling så har du stadig adgang til alle funktionerne. Her er kun en Pro pakke så du mister ingen funktioner efter de 30 dage.

Ja, systemet tillader at du overfører alle dine gamle journaler, kundekartoteker, kalender, faktura, DET HELE over. Det du skal gøre er at “pakke” alle dine data fra det gamle system i det der hedder en “csv” fil og den kan så uploades i HandsOn Booking. Når der er styr på hele den del så HUSK at slette alle data fra dit gamle bookingsystem så du ikke efterlader en masse data som du ikke længere har kontrol over.

Hvis du mangler funktioner i HandsOn systemet så starter du med at sende en mail til info@handsonbooking.dk hvor du forklarer hvad det er for en funktion du mangler og hvor den mangler. Så snakker vi med flere af de andre brugere og finder ud af om der er flere der syntes det er en “vigtig funktion” eller et “rar funktion” at have. Derefter undersøger vi om det kan laves i systemet. Tilsidst så kommer det på vores udvikliste og alt efter ønsker og prioriteten så vil det bliver sansynligvis udviklet og tilgængeligt i HandsOn Booking.

Det er ret nemt med hensyn til bindingsperioden. Her er du kun bundet i den periode som du har betalt for. Det vil sige. Hvis du betaler for 1 måned af gangen så er du bundet i den måned. Hvis du opsiger aftalen i den måned så vil du ikke blive opkrævet for næste måned.

Det er super nemt at opsige sin aftale med HandsOn Booking. Du sender en mail til info@handsonbooking.dk og her skriver du at du ønsker at opsige aftalen. Denne mail skal være sendt senest dagen før aftalen udløber så vi kan nå at stoppe trækket på din konto. Hvis du opsiger aftalen samme dag som der trækkes penge så kan vi ikke nå at stoppe aftalen.